I camion Volvo aghjurnanu u sistema i-SAVE per migliurà l'economia di carburante di u trasportu

In più di l'aghjurnamentu di hardware, hè stata aghjunta una nova generazione di software di gestione di u mutore, chì travaglia in tandem cù a trasmissione I-Shift aghjurnata.L'aghjurnamenti intelligenti di a tecnulugia di cambio di marcia rendenu u veiculu più reattivu è più fluidu à guidà, migliurà l'economia di carburante è a manipulazione.

I-torque hè un software intelligente di cuntrollu di powertrain chì usa u sistema di crociera I-SEE per analizà e dati di u terrenu in tempu reale per adattà i veiculi à e cundizioni attuali di a strada è migliurà l'efficienza di carburante.U sistema I-SEE usa l'infurmazioni stradali in tempu reale per maximizà l'energia di i camioni chì viaghjanu in e zone collinari.U sistema di cuntrollu di torsione di u mutore i-TORQUE cuntrolla l'ingranaggi, u torque di u mutore è i sistemi di frenu.

"Per riduce u cunsumu di carburante, u camione parte in u modu "ECO".Cum'è u cunduttore, pudete sempre uttene facilmente a putenza chì avete bisognu, è pudete ottene un cambiamentu rapidu di marcia è una risposta di torque da a trasmissione ".Helena Alsio cuntinua.

U disignu aerodinamicu di u camione ghjoca un rolu maiò in a riduzione di u cunsumu di carburante quandu guidanu longu distanze.I camion Volvo anu parechje aghjurnamenti di design aerodinamicu, cum'è un spaziu più strettu in u fronte di a cabina è porte più longu.

U sistema I-Save hà servitu bè à i clienti di Volvo Truck da a so introduzione in 2019. In ritornu à l'amore di i clienti, un novu mutore 420HP hè statu aghjuntu à i motori 460HP è 500HP precedente.Tutti i mutori sò certificati HVO100 (un carburante rinnuvevule in forma di oliu vegetale idrogenatu).

I camion FH, FM è FMX di Volvo cù motori Euro 6 da 11 o 13 litri sò stati ancu aghjurnati per migliurà ulteriormente l'efficienza di carburante.

Un cambiamentu versu i veiculi non fossili

Volvo Trucks mira à i camioni elettrici per cuntà u 50 per centu di e vendite di camioni per u 2030, ma i mutori di combustione interna continuanu ancu à ghjucà un rolu.U sistema I-SAVE di novu aghjurnatu furnisce una migliore efficienza di carburante è guarantisci emissioni di CO2 più basse.

"Avemu impegnati à aderisce à l'Accordu di Parigi nantu à u Clima è seremu determinati à riduce l'emissioni di carbone da u trasportu stradale di merci.À longu andà, ancu s'è sapemu chì a mobilità elettrica hè una suluzione impurtante per riduce l'emissioni di carbonu, i mutori di combustione interna efficienti ghjucanu un rolu impurtante in l'anni à vene ".Conclude Helena Alsio.


Tempu di post: Feb-24-2022