Volvo Trucks North America hà introduttu I-TORQUE, a prima soluzione di propulsione di l'industria

Volvo Trucks North America hà ottenutu una prima svolta di l'industria in l'innuvazione di propulsione cù Volvo I-TORQUE.I-torque hè avà dispunibule cum'è una opzione nantu à l'ultimu mutore compositu turbocharged D13, cuncepitu per ottene un'efficienza di carburante di prima classe senza compromette u rendiment, a guidabilità o a produtividade.

A nova Volvo I-Torque hè una soluzione unica di propulsione chì permette à u camione di funziunà à u massimu rendimentu, aumentendu a so gamma di efficienza di carburante finu à u 31% à una stupenda 8,5 miglia per gallone à 85 MPH *.L'I-TORQUE include u mutore D13 turbocompostu (TC), l'I-Shift cù overspeed, una strategia Shift adattativa, una nova versione di u sistema di cuntrollu di crociera predittivu basatu in carte Volvo I-See, è un asse posteriore estremamente bassu. rapportu à pocu pressu 2,15.

A funziunalità generale di a cunfigurazione I-Torque hè chì usa a funzione I-Shift di 13 velocità di Volvo Truck è ingranaggi caterpillar, è combina i benefici di l'efficienza di carburante di a guida diretta cù a prestazione è a flessibilità di l'overdrive.Integrà l'I-SEE, u rapportu di l'asse posteriore bassu è u software di rilevazione di carica - à a velocità di l'autostrada, u sistema di u camionu sceglierà trà a trasmissione diretta o overdrive per maximizà l'efficienza di carburante senza compromette u rendiment o a produtividade.

L'I-Shift, inseme cù a nova versione di a tecnulugia i-SEE, usa dati basati nantu à carte in tempu reale è posizionamentu GPS per gestisce a velocità è u Shift in u modu più efficiente in carburante in ogni rotta o terrenu, è salva un altru 1. % di carburante.Migliorendu ancu l'esperienza di guida di u VNL, u so RPM di u mutore più bassu crea una sperienza di guida più piacevule durante l'operazione, cù un ambiente di cabina più tranquillu è menu vibrazione di u mutore.

"In l'ambienti di l'affari esigenti è in rapidità cambiante di u trasportu, I - Requisiti di torque nantu à diversi terreni è rotte cù alta flessibilità è adattabilità di a forte prestazione di u camion, cusì I - Torque sò i nostri soluzioni di i clienti, anu bisognu di stà competitivi è camioni. , chì aumenterà l'ecunumia di carburante è ottimisà u rendiment à un novu livellu, È ùn ci era micca cumprumissu."L'ambiente cummerciale attuale, cù i prezzi di u diesel assai sopra à $ 4 u gallone, hè un bon esempiu", disse Johan Agebrand, direttore di marketing di i prudutti di Volvo Trucks North America.Semu orgogliosi di aiutà à migliurà a produttività di i clienti è u risparmiu di i costi attraversu sta tecnulugia prima di l'industria, è ancu a missione di Volvo Trucks di furnisce soluzioni guidate da i nostri Obiettivi di Sviluppu Sostenibile per riduce ulteriormente l'emissioni di CO2 da i camion.


Tempu di post: 17-mar-2022