Volvo Trucks hà assuciatu cù a cumpagnia danese UnitedSteamship per elettrificà a catena di supply

U 3 di ghjugnu di u 2021, Volvo Trucks hà firmatu un partenariatu cù a più grande cumpagnia di logistica marittima in l'Europa di u Nordu, Danish Union Steamship Ltd., per cuntribuisce à l'elettrificazione di camion pesanti.Cum'è u primu passu in a cullaburazione di l'elettrificazione, UVB utilizerà camioni elettrici puri per furnisce e parti à a pianta di camion Volvo in Göteborg, Svezia.Per u Gruppu Volvo, u partenariatu marca un passu chjave versu l'elettrificazione cumpleta.

 

"Sò assai piacè è fieru di esse partenarii cù Union Steamship di Danimarca in u campu di l'elettrificazione per ottene u sviluppu sustenibile in u settore di u trasportu."U Gruppu Volvo hà stabilitu u scopu di stabilisce una catena di furnimentu di carburanti micca fossili, chì hè una tappa impurtante in u nostru sviluppu".", disse Roger Alm, presidente di Volvo Trucks.

 

 

Roger Alm, presidente di Volvo Trucks

 

Volvo Trucks hà recentemente presentatu trè novi camioni pesanti è completamente elettrici.À mezu à elli, Volvo FM camion pisanti elettricu puri pigghiari la guida à divintà u mudellu di u funziunamentu di Denmark Union Steamship Co., Ltd A partesi sta caduta, Volvo FM camioni pisanti all-electric vi furnissi forniture à a pianta di camion Volvo in Göteborg, Svezia.U chilometru di trasportu iniziale ghjunghje à più di 120 chilometri per ghjornu.

 

 

Camion pesante Volvo FM puramente elettricu

 

Niklas Andersson, Vicepresidente Esecutivu è Direttore di Logistica di United Steamships, hà dettu: "Questa cullaburazione cumpleta di elettrificazione hè un successu tangibile è dimostra l'impegnu di United Steamships Denmark per l'elettrificazione è un mudellu di trasportu più sustenibile".

 

 

Niklas Andersson, vicepresidentu esecutivu è capu di logistica, United Steamboat Ltd

 

Cum'è unu di i più grandi pruduttori di camioni è vitture di u mondu, u Gruppu Volvo hè cunsideratu cum'è a cumpagnia di trasportu cummerciale principale in u mondu, è u scopu di sta cullaburazione hè di stabilisce cumplettamente una catena di furnimentu di carburanti non fossili.

 

Roger Alm, presidente di Volvo Trucks, hà dettu: "U nostru scopu cumunu hè di cumunicà è di prumove un benefiziu mutuale per rinfurzà l'efficienza di a batteria, migliurà a pianificazione di rotte, ottimizendu e strutture di ricarica è l'esperienza di guida per i cunduttori.U sviluppu di l'elettrificazione hà implicazioni assai oltre u camion stessu è rapprisenta una soluzione logistica cumpleta ".

 

Custruzzione perfetta di stazioni di ricarica

 

In vista d'invistisce in u mercatu di stazioni di ricarica, United Steamboat Ltd di Danimarca hà pensatu à custruisce una stazione di ricarica completa in a catena Home Depot in Göteborg, Svizzera, cù una capacità di distribuzione di 350 kilowatts.

 

"Semu in i primi stadi di a mobilità elettrica è simu cumpletamente cuscenti di a capacità di distribuzione di energia di e nostre stazioni di ricarica."Imparare da Volvo Cars ci permette di valutà a capacità di a bateria di i nostri veiculi in basa di rotte di guida è operazioni di trasportu".Niklas Andersson, Vicepresidente Esecutivu è Direttore Logisticu, United Steamboat Denmark Ltd.

 

A linea di camion più cumpleta in l'industria

 

Cù u lanciu di Volvo FH, FM è FMX novi camioni elettrici pesanti, a linea di Volvo Truck di camioni media à pisanti hà avà ghjuntu à sei tippi, u più grande in u settore di i camioni elettrici.

 

Roger Alm, presidente di Volvo Trucks, hà dettu: "Cù l'intruduzioni di questi novi camioni elettrici cù una capacità di carica più altu è più putenza, credemu fermamente chì questu hè u mumentu perfettu per ottene l'elettrificazione rapida di i camioni pesanti".

 

Introduzione à Volvo Pure Electric Truck

 

I mudelli elettrichi FH, FM è FMX di Volvo cumminciaranu a produzzione in Europa in a seconda mità di u 2022. I mudelli FL Electric è FE Electric di Volvo, chì sò stati in produzzione di massa in u stessu mercatu da 2019, seranu utilizati per u trasportu urbanu. .In l'America di u Nordu, Volvo VNR Electric hè intrutu in u mercatu in dicembre 2020.


Tempu di post: 29-ghjugnu-2021