A vitezza media di a carica completa supera 80, è u cunsumu di carburante di Duff XG camion pesante + trattore hè solu 22,25 litri per 100 chilometri.

Duff xg+ truck hè u mudellu di camion cù a cabina più grande è a cunfigurazione più lussuosa in a nova generazione di camion Duff.Hè u camion di punta di a marca Duff d'oghje è ghjoca ancu un rolu decisivu in tutti i mudelli di camion europei.Circa xg + sta vittura, in fattu, avemu ancu publicatu assai ritratti reali è articuli introduzione nantu à a reta di veiculi cummerciale Tijia.Credu chì tutti i lettori sò assai familiarizati cù sta vittura.

 

Recentemente, i media di camion 40ton da Pulonia anu realizatu una prova precisa di cunsumu di carburante nantu à u flagship xg+ di Duff cù l'aiutu di u metru di cunsumu di carburante Swiss AIC appena acquistatu.Quantu bassu pò stu camion flagship cù parechje tecnulugia nere riduce u cunsumu di carburante?Sapete quandu vi vede a fine di l'articulu.

 

A nova generazione di Duff xg+ usa parechji disinni di resistenza à u ventu bassu fora di u veiculu.Ancu s'ellu s'assumiglia à un camion Flathead ordinariu, è ùn usa micca un mudellu di resistenza à u ventu bassu, ogni dettagliu hè in realtà squisitamente intagliato.Per esempiu, a curva di u veiculu hè più liscia, è più disinni d'arcu sò intrudutti in u tettu, chì ponu riduce a resistenza di u ventu mentre mantene l'identificazione di u veiculu.U trattamentu di a superficia hè ancu diventatu più raffinatu, riducendu a resistenza viscosa di u flussu d'aria.

 

U specchiu retrovisore elettronicu hè ancu una cunfigurazione standard, è l'xg+ hè ancu equipatu cù una camera frontale laterale di zona cieca di standard.Tuttavia, per via di a mancanza di chip attuale, parechje spedizioni xg + riservanu solu u sistema di retrovisore elettronicu è a so schermu.U sistema stessu ùn hè micca dispunibule, è i retrovisori tradiziunali sò necessarii per aiutà.

 

I fari LED adoptanu un disignu di grande curvatura, chì hè integratu cù u contornu di u veiculu, è aiuta ancu à riduce a resistenza di u ventu.Incidentally, i fari LED di Duff sò furniti cum'è equipamentu standard, mentre chì i fari LED di Volvo è altre marche anu da esse sceltu in Europa.

 

Sottu u chassis, Duff hà ancu cuncepitu una piastra di guardia aerodinamica cù picculi buchi per u flussu di l'aire sopra, chì riempia l'area di pressione negativa sottu a vittura.Da una banda, a piastra di guardia pò fà u flussu di l'aria più liscia, da l'altra banda, ghjoca ancu un rolu in a prutezzione di i cumpunenti di u sistema di putenza.

 

Inoltre, a falda laterale cumpleta aiuta ancu u flussu di l'aire, è piglia in contu u so propiu spettaculu visuale.Sottu u sudariu, sottu à l'arcu di rota è sopra a falda laterale, Duff hà designatu una estensione di gomma nera per guidà l'aria.

 

U radar laterale di Duff hè cuncepitu à a parte posteriore di a falda laterale è davanti à a rota posteriore.In questu modu, un radar pò copre tutte e spazii cechi à u latu.È a dimensione di a cunchiglia di radar hè ancu chjuca, chì aiuta à migliurà u rendiment di a resistenza di u ventu.

 

Un deflector d'aria hè cuncepitu nantu à u latu internu di l'arcu di rota daretu à a rota di fronte, è a linea superiore ghjoca un rolu in u cuntrollu di a direzzione di u flussu d'aria.

 

A cunfigurazione di a rota posteriore hè ancu più divertente.Ancu s'ellu tutta a vittura usa roti d'aluminiu ligeru, Duff hà ancu cuncepitu una copertina protettiva in lega d'aluminiu basatu nantu à i roti di a rota posteriore.Duff hà introduttu chì sta tappa protettiva hà migliuratu assai u rendiment aerodinamicu di u veiculu, ma mi sentu sempre chì a so apparenza pare un pocu spaventosa.

 

U cisterna di urea Xg + hè cuncepitu daretu à l'arcu di a rota di a rota frontale sinistra, u corpu hè pressatu sottu à a cabina, è solu u tappu di riempimentu blu hè espostu.Stu disignu face usu di u spaziu liberu sottu a seccione estesa dopu chì a cabina hè allargata, è altri equipaghji ponu esse installati à u latu di u chassis.À u listessu tempu, u cisterna di urea pò ancu aduprà u calore residuale in l'area di u mutore per mantene u calore è riduce l'occurrence di cristallizazione di urea.Ci hè ancu una tale vacante daretu à l'arcu di a rota di a rota di fronte dritta.L'utilizatori ponu sceglie di installà un cisterna d'acqua quì per lavà e mani o beie.

 

 

Stu veiculu di prova adopta una versione 480hp, 2500 nm di u mutore peka mx-13, chì hè assuciatu cù una trasmissione traxon ZF 12 Speed.A nova generazione di camioni Duff hà ottimizatu u pistone è a combustione di u mutore, cumminatu cù a scatula di trasmissione traxon pruvata è l'asse posteriore di rapportu di velocità 2.21, l'efficienza di a catena di forza hè assai bona.Dotatu di pompa d'acqua di rinfrescante d'altu rendiment, u cuscinettu, l'impeller, u sigellu d'acqua è u corpu di a pompa sò parti OE.

 

Ci hè una seccione di estensione sottu à a porta per imbulighjà tutti i posti eccettu u primu passu per riduce a resistenza di u ventu di u veiculu.

 

Ùn ci hè bisognu di dì più nantu à l'internu.Dashboard LCD, schermu multimediale grande, lettore ultra-largu è altre cunfigurazioni sò dispunibuli, è pò ancu esse selezziunati un dorme elettricu è altre cunfigurazioni di cunfortu.Hè assolutamente u primu livellu di Oka.

 

U trailer di prova adopta u Schmitz Trailer furnitu da a fabbrica originale di Duff, senza kit aerodinamicu, è a prova hè ancu più ghjustu.

 

A rimorca hè dotata di un cisterna d'acqua per contrappesu, è tuttu u veiculu hè cumplettamente carricu.

 

A strada di prova passa principalmente per l'autostrade A2 è A8 in Pulonia.A durata tutale di a seccione di prova hè di 275 km, cumprese e cundizioni in salita, in discesa è in pianu.Durante a prova, u modu di putenza eco di l'urdinatore di bordu Duff hè principalmente utilizatu, chì limiterà a velocità di crociera à circa 85 km / h.Duranti stu periodu, ci era ancu intervenzione manuale per accelerà manualmente à 90 km/h.

 

A strategia di cuntrollu di a trasmissione hè di evità di downshifting.Darà a priorità à l'upshifting è mantene a velocità di u mutore u più bassu pussibule.In u modu eco, a vitezza di u veiculu à 85 km / h hè solu 1000 rpm, è serà bassu à 900 RPM quandu si scende in una piccula pendenza.In e sezioni in salita, a scatula di trasmissione pruverà ancu à riduce i downshifts, è a maiò parte di u tempu opera in 11 è 12.

 

Schernu di informazioni di carica di l'assi di u veiculu

 

L'esistenza di u sistema di cuntrollu di crucero intelligente à bordu di Duff hè assai faciule da percepisce.Passarà spessu à u modu di taxi neutrale in sezioni in discesa, è accumulerà ancu a velocità per correre in salita prima di cullà in salita per cumpensà a calata di velocità causata da a salita.Nantu à a strada piana, stu sistema di cuntrollu di cruciera ùn funziona à pena, chì hè cunvenutu per u cunduttore per cuntrullà megliu.Inoltre, l'allungamentu di a cabina rende necessariu allargà a distanza di u veiculu.U wheelbase di u veiculu righjunghji 4 metri, è a longa wheelbase porta una megliu stabilità di guida.

 

A seccione di prova hè di 275,14 chilometri in totale, cù una vitezza media di 82,7 chilometri per ora è un cunsumu tutale di 61,2 litri di carburante.Sicondu u valore di u flowmeter, u cunsumu mediu di carburante di u veiculu hè 22,25 litri per centu chilometri.Tuttavia, stu valore hè principarmenti cuncintratu in a seccione di cruciera d'alta velocità, durante a quale a vitezza media hè assai alta.Ancu in sezioni in salita, u cunsumu massimu di carburante hè solu 23,5 litri.

 

In cunfrontu cù u Scania super 500 s Truck testatu prima nantu à a stessa seccione di strada, u so cunsumu mediu di carburante hè di 21,6 litri per 100 chilometri.Da questu puntu di vista, Duff xg+ hè veramente bonu per risparmià carburante.Accoppiata cù a so cunfigurazione di cabine oversize, cunfortu eccellente è cunfigurazione tecnulugia, ùn hè micca surprisante chì e so vendite in Europa sò in crescita.


Tempu di post: Jul-28-2022