Cumu guardà a pompa di l'acqua di u camion

A pompa d'acqua hè una parte chjave di u sistema di rinfrescante di u veiculu, u mutore emetterà assai calore in u travagliu di combustione, u sistema di rinfrescante trasfirerà stu calore à traversu u ciculu di rinfrescamentu à l'altri parti di u corpu per un rinfrescante efficace, dopu a pompa d'acqua. hè di prumove a circulazione cuntinuu di coolant.Water pompa cum'è una parte di u funziunamentu longu tempu, s'è u dannu hè liatu à affettà seriamenti u funziunamentu nurmali di u veiculu, allura comu a riparà in a vita di ogni ghjornu?

Se a pompa di a vittura falla o hè dannata in usu, a seguente ispezione è riparazione pò esse fatta.

1. Verificate s'ellu u corpu di a pompa è a pulley sò purtati è dannighjati, è rimpiazzà si se ne necessariu. Verificate se l'arburettu di a pompa hè curvatu, u gradu di usura di u collu di l'arburu, u filu di l'estremità di l'arbu hè dannatu. l'usura di u foru di l'arbulu hè seriu. Verificate l'usura di u sigillu d'acqua è a guarnizione di bachelite.S'ellu supera u limitu di usu, rimpiazzà cù un novu unu. Verificate l'usura di u cuscinettu è misurà a liberazione di u cuscinettu cù una tavola.S'ellu supera 0,10 mm, u cuscinettu deve esse rimpiazzatu cù un novu.

2. Dopu à a pompa hè purtatu fora, si pò esse scomposti in sequence.After descomposition, i parti deve esse puliti, è poi cuntrollatu unu à unu per vede s'ellu ci sò crack, danni è usu è altri difetti.Se ci sò difetti serii, anu da esse rimpiazzati.

3. Segellu d'acqua è riparazione di u sediu: u sigellu d'acqua, cum'è u groove di usura, pò esse lucidatu da tela smerigliata, cum'è l'usura deve esse rimpiazzata; Se ci sò graffi grossi nantu à u sediu di sigillatura d'acqua, riparà cù un reamer aereo o nantu à un tornu. .Sustituite u novu assemblea di sigilli d'acqua durante a revisione.

4. U corpu di a pompa hà a seguente riparazione di saldatura permessa: lunghezza in 3Omm, ùn si estende micca à u crack di u foru di u cuscinettu di u cuscinettu; È a testa di u cilindru ingaghjata cù una parte di bordu rottu; U foru di u sediu di l'oliu hè dannatu. A curvatura di a pompa. albero ùn deve esse più di 0.05mm, altrimenti si deve esse rimpiazzatu.Impeller blade danni deve esse rimpiazzatu.Water pump shaft apertura usura seria deve esse rimpiazzatu o riparazioni manica.

5. Verificate s'ellu u cuscinettu di a pompa d'acqua gira in modu flexible o hà un sonu anormale.Se ci hè un prublema cù u cuscinettu, deve esse rimpiazzatu.

6. Dopu chì a pompa hè assemblata, turnate cù a manu, è l'arbulu di a pompa deve esse liberu da jamming è impeller è pump shell deve esse liberu di rubbing.Then verificate a pump displacement, s'ellu ci hè un prublema, deve verificà a causa è eliminà.

Picculu cummentariu cumpostu: se a pompa falla, u liquidu di rinfrescante ùn puderà micca ghjunghje à u locu currispundente, u so rendimentu ùn serà micca ghjucatu in modu efficace, è infine affetta u travagliu di u mutore. Per quessa, hè necessariu di rinfurzà l'ispezione di u pompa.

 


Tempu di Post: 24-May-2021