Cumu trattà cù u sonu anormale di a pompa d'acqua di u mutore

In u mutore in funziunamentu, cù u stetoscopiu contr'à a carcassa di a pompa, mentre cambia a velocità di u mutore, u limitu di usura di u cuscinettu di a pompa o a mancanza d'oliu, pudete sente a sabbia, a sabbia, u rumore di sabbia; Se u cuscinettu hè soltu in l'alloghju di l'alloghju di a pompa, ci hè. hè un ligeru sonu di crash.

U sonu anormale di a pompa hè generalmente usura di cuscinetti di l'arbu di a pompa, allughjatu o mancanza d'oliu, l'anellu di ritenzione di l'arbu di a pompa ùn hè micca stallatu o micca installatu, u canali di cuscinetti, u spinu di u spinu è u coperchiu di a pompa d'acqua strofinanu è a pulley resultante è u sonu di agitazione di l'impulsore di u fan. lama a manu è inspeccionà l'arbre di a pompa.Se pudete sentu un spaziu eccessivu axial è radiale, hè dimustratu chì u cuscinettu hè troppu purtatu o scioltu è deve esse eliminatu per mantenimentu.

In u bloccu di cilindri di u mutore di l'automobile, ci sò parechje canali per rinfriscà u canali di circulazione di l'acqua, è posti in fronte di u radiatore di a vittura (cumunemente cunnisciutu cum'è cisterna d'acqua) attraversu i tubi d'acqua cunnessi per furmà un grande sistema di ciclu di l'acqua, outlet in u mutore, equipatu. cù una pompa d'acqua, guidata da cinturione di fan, in u cilindru di u mutore, a pompa di calore d'acqua, a pompa in u friddu.

Accantu à a pompa d'acqua è un termostat, friddu (carru), quandu a vittura hè ghjustu cuminciatu à ùn apre, rende l'acqua di rinfrescante senza cisterna d'acqua, solu in u ciclu di u mutore (cunnisciutu cum'è picculu ciclu), impulsu motivazione sopra a temperatura di 95 gradi, hè apertu, l'acqua calda hè pumped in u mutore di cisterna in l'internu, quandu a vittura nantu à u cisterna d'acqua chì soffia u ventu friddu, u calore pò esse pigliatu.


Tempu di post: 21-ghjugnu-2021