I camioni di l'idrogenu d'Europa entreranu in u "Periudu di Crescita Sostenibile" in 2028

U 24 d'Aostu, H2Accelerate, una cullaburazione di cumpagnie multinaziunali cumpresi Daimler Trucks, IVECO, Volvo Group, Shell è Total Energy, hà publicatu u so ultimu libru biancu "Fuel Cell Trucks Market Outlook" ("Outlook"), chì clarificava e so aspettative per u Fuel. U mercatu di l'infrastruttura di l'energia di l'idrogenu in Europa.Hè ancu discututu u sustegnu puliticu chì deve esse prumossu per ottene zero emissioni nette da camioni in l'Europa cuntinentale.

À u sustegnu di i so scopi di decarbonizazione, l'Outlook prevede trè fasi per a futura implementazione di camioni di l'idrogenu in Europa : a prima fase hè u periodu di "disposizione esplorativa", da quì à u 2025;A seconda tappa hè u periodu di "prumuzione di scala industriale", da 2025 à 2028;A terza tappa hè dopu à 2028, u periodu di "crescita sustinibili".

In a prima fase, i primi centinaie di camioni alimentati da l'idrogenu saranu implementati, utilizendu a reta esistente di stazioni di rifornimentu.L'Outlook nota chì mentre a reta esistente di stazioni d'idrogenazione serà capace di risponde à a dumanda durante stu periodu, a pianificazione è a custruzzione di una nova infrastruttura d'idrogenazione anu da esse ancu in l'agenda durante stu periodu.

In a seconda tappa, l'industria di i camioni di l'idrogenu entrerà in u stadiu di u sviluppu à grande scala.Sicondu l'Outlook, migghiara di veiculi seranu messi in serviziu durante stu periodu è una rete europea di stazioni di idrogenazione longu i corridori di trasportu chjave formarà un cumpunente chjave di un mercatu di l'idrogenu sustenibile in Europa.

In a fase finale di a "crescita sustinibule", in quale l'ecunumie di scala sò sviluppate per aiutà à riduce i prezzi in tutta a catena di supply, u sustegnu finanziariu publicu pò esse eliminatu per creà pulitiche di supportu sustinibili.A Visione enfatiza chì i pruduttori di camioni, i fornitori di l'idrogenu, i clienti di i veiculi è i guverni di i Stati membri di l'UE anu da travaglià inseme per ghjunghje sta visione.

Hè capitu chì, per assicurà a realizazione di i scopi climatichi, l'Europa cerca attivamente di trasfurmà u settore di u trasportu stradale.A mossa seguita un impegnu da i più grandi produttori di camioni d'Europa di piantà di vende veiculi chì emettenu emissioni in 2040, 10 anni prima di ciò chì era previstu.L'imprese membri di H2Accelerate anu digià principiatu à prumove l'usu di i camioni di l'idrogenu.D'aprile 2020, Daimler hà firmatu un accordu preliminare non vincolante cù u Gruppu Volvo per una nova joint venture per sviluppà, fabricà è cummercializà sistemi di celle di carburante per i veiculi commerciali pesanti è altri scenarii d'applicazione, cù a produzzione di massa di prudutti di celle di carburante per i pisanti. camioni da circa 2025.

In maghju, Daimler Trucks è Shell New Energy anu revelatu chì avianu firmatu un accordu in u quale Shell hà impegnatu à custruisce stazioni d'idrogenazione per i camioni pesanti venduti da Daimler Trucks à i clienti.Sutta l'accordu, Shell custruirà stazioni di rifornimentu di camion pesanti trà u portu di Rotterdam in l'Olanda è i centri di pruduzzione di l'idrogenu verde in Colonia è Amburgo in Germania da u 2024. "U pianu hà per scopu di espansione continuamente u corridor di merci alimentatu da l'idrogenu, chì coprerà. 1,200 km da u 2025, è furnisce 150 stazioni di rifornimentu è circa 5,000 camioni di pile di carburante Mercedes-Benz per u 2030 ", anu dettu e cumpagnie in una dichjarazione cumuna.

"Semu più cunvinti ch'è mai chì a decarbonizazione di u trasportu stradale deve principià immediatamente se l'ubiettivi climatichi anu da esse cumpletati", u portavoce di H2Accelerate, Ben Madden, hà dettu in l'introduzione di e prospettive: "Questu ultimu libru biancu da noi dimostra l'impegnu di i ghjucatori in questu impurtante. l'industria per espansione l'investimentu è sustene i decisori pulitichi per piglià i passi necessarii per facilità questi investimenti ".


Tempu di post: 31-aug-2021