Differenza trà camion cinese è camion straneru

Cù a migliione di u livellu di i camioni domestici, assai persone cumincianu à avè l'arroganza ceca, pensendu chì a distanza trà e vitture domestiche è impurtate ùn hè micca grande, è certi pirsuni ancu dicenu chì i camioni high-end domestichi d'oghje anu digià avutu u livellu di impurtati. camioni, hè veramente cusì ?

 

Parola d'utilizatore bona, ancu avè l'amici dissi, camion domesticu hà veramente fattu un grande prugressu in a qualità annantu à l'anni, almenu nantu à a cunfigurazione è impurtà u camion ùn hè micca male ciò chì u nivellu di cunfortu hè abbastanza altu, assai di u camion cù i sedi grammer. cù a funzione di riscaldamentu è ventilazione, l'inguernu ùn hè micca friddu, l'aria d'estate, pusà in a cabina ùn pò micca steamer.Safety intelligenza hè ancu assai avanzata, avvistu di partenza di corsia, cruciera adattativa, frenu attivu, etc., sò lentamente diventendu standard, soprattuttu cù a diffusione di l'AMT, guidà i camioni domestici ùn hè più stancu cum'è prima.

 

Accoppiatu cù l'alta putenza populari parechji anni fà, da 500 à 540 à 600 horsepower, i camioni domestici anu compie un saltu in alta putenza, l'accettazione di l'utilizatori attuali di mudelli d'alta putenza hè di più in più alta, i mudelli d'alta putenza corse veloci è risparmiu di carburante. vantaghji sò stati ricunnisciuti.

 

Service dinù inutile à dì, nant'à i parti mpurtanti di camion cambiò oliu gamma da 50000 à 80000 à 100000, 120000, utilizatori ùn hannu a scantati circa più è di più, l 'assicuranza di qualità in u universiade pruposta garantia vita, guaranzia, sinotruk, ma ancu mette in avanti u cuncettu di servizii "senza parcheghju", per dì cusì, vitture domestiche in a cunfigurazione, cunfortu, sicurità, serviziu è impurtazioni quasi flush.

 

Ma l'amici di carte hà dettu chì ci hè una lacuna trà i camioni domestici è i camioni impurtati, ma hè u più criticu. Questu hè u camionu domesticu in 3 anni, l'assistenza, l'affidabilità è cusì pò esse bè, una volta più di 3 anni, u rendiment serà. turn down sharply.For esempiu, una vittura pisanti impurtati viaghja à 300000 chilòmitri annu senza prublema, cù 5 anni dopu à l'annu 300000 pò ancu curriri, ma u camion domesticu ùn viaghja micca, pò appena 300000 km, u primu annu in u sicondu. annu di sicuru ùn pò scappari, cusì per u terzu annu in un più vai facile cun, aduprà a vittura per un longu tempu, u distaccu trà vitture domestica è impurtati è grande, grande.

 

I ragiuni di u gap sò: prima, a vita di e parti hè diversu.pompa d'acqua di u mutore di camionhè sfarente ancu .I parti eccellenti glubale utilizati in vitture impurtate facenu chì u veiculu sanu hà una qualità più affidabile. U sicondu hè da u prucessu cumpletu è u livellu di fabricazione di camioni impurtati dopu à centu anni di accumulazione hè veramente megliu cà e vitture domestiche. dì chì i centu anni di l'accumulazione di u populu è i camioni domestici per decennii per catturà, u gap hè ughjettivu, ricunnosce u distaccu, truvate a carenza di migliurà, riduce gradualmente u distaccu trà a vittura impurtata, un ghjornu a vittura domestica serà u listessu. cum'è a qualità di vittura impurtata.


Tempu di post: 23-ghjugnu-2021