Cunniscenza basica di mantenimentu di a pompa d'acqua!

U mediu di rinfrescante liquidu utilizatu à quellu tempu era acqua pura, mischiata cù una piccula quantità di alcolu di legnu à u più per impediscenu a congelazione. A circulazione di l'acqua di rinfrescante hè cumplettamente dipendente di u fenomenu naturali di cunvezione di u calore. cilindru, naturalmente scorri upward è entra in a parti suprana di u radiatore.Dopu à rinfriscà, l'acqua di rinfrescante naturalmente affonda à u fondu di u radiatore è entra in a parte bassa di u cilindru. Ma pocu dopu, i pompi sò stati aghjuntu à u sistema di rinfrescante per fà u flussu di l'acqua di rinfrescante più veloce.

I pompi centrifughi sò generalmente usati in u sistema di rinfrescamentu di i motori di l'automobile muderni. U locu più logicu per a pompa hè in u fondu di u sistema di rinfrescante, ma a maiò parte di i pompi sò situati in u mità di u sistema di rinfrescante è uni pochi sò situati sopra. u mutore. A pompa d'acqua installata à a cima di u mutore hè propensu à a cavitation.No importa induve a pompa hè, a quantità di acqua hè assai grande. Per esempiu, una pompa d'acqua in un mutore V8 pruducerà circa 750L / h di acqua in rallentu è circa 12.000 L/h à alta velocità.

In quantu à a vita di serviziu, u più grande cambiamentu in u disignu di a pompa hè stata l'apparizione di u sigillo di ceramica uni pochi anni fà. Paragunatu à i sigilli di gomma o di coghju utilizati prima, i sigilli di ceramica sò più resistenti à l'usura, ma sò ancu propensi à i graffii. particeddi duru in l'acqua di rinfrescante.Ancu in ordine per impediscenu fallimentu di sigillo di pompa è migliuramentu cuntinuu di u disignu, ma finu à quì ùn ci hè micca una guaranzia chì u sigellu di a pompa ùn hè micca un prublema. u cuscinettu sarà lavatu.


Tempu di post: 24-ghjugnu-2021