U 90% di e stazioni di benzina in e cità maiò di u Regnu Unitu anu finitu di carburante dopu chì una carenza di camionisti hà provocatu una "crisa di a catena di fornitura" dopu à u Brexit.

Una seria penuria di travagliadori, cumpresi i cunduttori di camioni, hà recentemente suscitatu una "crisa di a catena di fornitura" in u Regnu Unitu chì cuntinueghja à intensificà.Questu hà purtatu à una seria penuria di forniture di beni di casa, benzina finita è gas naturale.

Finu à u 90 per centu di e stazioni di benzina in e grande cità britanniche anu vendutu è ci hè statu panicu di compra, Reuters hà dettu u marcuri.I rivenditori anu avvistatu chì a crisa puderia chjappà una di e economie principali di u mondu.L'internu di l'industria è u guvernu britannicu anu ricurdatu ripetutamente à a ghjente chì ùn ci hè micca una mancanza di carburante, solu una mancanza di manodopera di trasportu, micca compra di panicu.

A penuria di camionisti in u Regnu Unitu vene in seguitu à a pandemia di coronavirus è u Brexit, chì minaccia di aggravà e disrupzioni è l'aumentu di i prezzi in prima di Natale, postu chì e catene di fornitura in tuttu, da l'alimentariu à u carburante sò disturbate.

Certi pulitici europei anu ligatu a recente carenza di driver di Gran Bretagna è una "crisa di a catena di fornitura" à l'uscita di u paese da l'UE è u so alluntanamentu da u bloccu.I funzionari di u guvernu, però, culpiscenu a pandemia di coronavirus per a mancanza di furmazione è teste per decine di millaie di camionisti.

Screenshot di u rapportu Reuters

A mossa vene pochi ghjorni dopu chì u guvernu di u Primu Ministru Boris Johnson hà spesu milioni di lire per affruntà a penuria alimentaria causata da l'aumentu di i prezzi di u gasu, Reuters hà dettu.

Tuttavia, u 26 di settembre, e stazioni di benzina in tuttu u Regnu Unitu sò stati custretti à chjude mentre si formavanu lunghe fila è i fornimenti sò stati chjappi.À u 27 di settembre, stazioni di benzina in e cità in tuttu u paese eranu chjusi o avianu segni "senza carburante", i ghjurnalisti di Reuters anu osservatu.

U 25 settembre, ora locale, una stazione di benzina in u Regnu Unitu hà affissatu un cartellu chì diceva "vendutu".Foto da thepaper.cn

"Ùn hè micca chì ci hè una carenza di benzina, hè una grave carenza di i cunduttori di HGV chì ponu trasportà è chì colpisce a catena di fornitura di u Regnu Unitu".Sicondu un rapportu di u Guardian u 24 di settembre, una carenza di camionisti in u Regnu Unitu causa difficultà in u trasportu di benzina finita, è a carenza di manodopera hè aggravata da qualificazioni speciali necessarie per u trasportu di sustanzi periculosi cum'è a benzina.

Screenshots di u rapportu Guardian

L'Associazione di Commercianti di Petrol (PRA), chì rapprisenta i rivenditori di carburanti indipendenti, hà dettu chì i so membri anu infurmatu chì in certi spazii trà 50 è 90 per centu di e pompe eranu secche.

Gordon Balmer, direttore esecutivu di PRA, chì hà travagliatu per BP per 30 anni, hà dettu: "Sfurtunatamente, vedemu u panicu di cumprà carburante in parechje parte di u PAESE".

"Avemu bisognu di stà calmu.""Per piacè, ùn fate micca panicu per cumprà, se a ghjente manca di i sistemi di carburante, allora diventa una profezia autorealizzata per noi", disse u sgiò Ballmer.

George Eustice, u secretariu di l'Ambiente, hà dettu chì ùn ci era micca una mancanza di carburante è urgeu à a ghjente à piantà l'acquistu di panicu, aghjustendu chì ùn ci era micca piani per u persunale militare per guidà i camioni, ma chì l'armata aiutaria à furmà i cunduttori di camion di prova.

Veni dopu chì Grant Shapps, u ministru di i trasporti, hà dettu à a BBC in una entrevista u 24 di settembre chì u Regnu Unitu soffre di una carenza di camionisti, malgradu avè "assai benzina" in e so raffinerie.Hà urdinatu ancu à e persone per ùn panicà cumprà."A ghjente duverebbe cuntinuà à cumprà benzina cum'è normalmente," disse.Un portavoce di u Primu Ministru Boris Johnson hà dettu ancu prima di sta settimana chì a Gran Bretagna ùn hà micca una carenza di carburante.

Una crisa di a catena di fornitura hà purtatu à una penuria di carburante è à longu fila fora di e stazioni di benzina in u Regnu Unitu per via di una grave penuria di camionisti u 24 di settembre di u 2021. Foto da thepaper.cn

I supermercati, i prucessori è l'agricultori in u Regnu Unitu anu avvistatu dapoi mesi chì una penuria di cunduttori di camion pisanti stringe e catene di furnimentu à u "puntu di rottura", lascendu assai merci fora di i scaffali, Reuters hà nutatu.

Segue un periudu in quale alcuni pruvisti alimentari in u Regnu Unitu sò stati ancu affettati da interruzioni di consegna.Ian Wright, direttore generale di l'associu cummerciale Food and Drink Federation, hà dettu chì a mancanza di travagliu in a catena di fornitura alimentaria di u Regnu Unitu hà affettatu severamente i pruduttori di cibi è bevande di u paese è "avemu bisognu urgente di u guvernu britannicu per realizà una investigazione completa di a situazione per capisce i prublemi più pressanti ".

I britannichi soffrenu di carenza di tuttu, da u pollulu à i milkshakes à i materassi, micca solu a benzina, hà dettu u Guardian.

Londra (Reuters) - Certi scaffali di supermercati in Londra sò stati lasciati vioti u 20 di settembre, postu chì a penuria di u travagliu è l'aumentu di i prezzi di l'energia anu ristrettu l'offerta.Foto da thepaper.cn

Cù u clima fretu à l'orizzonte, certi pulitici europei anu ligatu e recenti "pressione di a catena di fornitura" di u Regnu Unitu à a so offerta di 2016 per lascià l'UE è a so determinazione di alluntanassi da u BLOC.

"A libera circulazione di u travagliu face parte di l'UE è avemu pruvatu assai duru à persuadà a Gran Bretagna di ùn lascià micca l'UE", Scholz, u candidatu di u Partitu Socialdemucraticu à u cancelliere, chì face una campagna per l'elezzione presidenziale di Germania, hè statu citatu.A so decisione hè sfarente di ciò chì avemu avutu in mente, è spergu ch'elli ponu risolve i prublemi chì si ponenu ".

I ministri insistenu chì a penuria attuale ùn hà nunda di fà cù u Brexit, cù circa 25,000 chì tornanu in Europa prima di u Brexit, ma più di 40,000 ùn anu pussutu furmà è pruvà durante u bloccu di coronavirus.

U 26 di settembre, u guvernu britannicu hà annunziatu i piani di cuncede visa temporanea à 5 000 camionisti stranieri.Edwin Atema, capu di ricerca per u prugramma di Trasportu Stradale in a Federazione Sindacale Olandese FNV, hà dettu à a BBC chì i cunduttori di l'UE era improbabile di affruntà in u Regnu Unitu datu ciò chì era in offerta.

"I travagliadori di l'UE chì avemu parlatu ùn andaranu micca in u Regnu Unitu per dumandà visa di corta durazione per aiutà u paese fora di una trappula di a so propria creazione"."Atema hà dettu.


Tempu di pubblicazione: 28-sep-2021