Riparazione di perdite di u corpu di a pompa d'acqua

1, a stallazione hè troppu stretta.Osservà u pianu anellu staticu è staticu di u sigillo meccanicu, cum'è fenomenu ardente seriu, blackening pianu è tracce prufonda, sealing hardening gomma, perdita di elasticità, stu fenominu hè causatu da a stallazione di troppu strettu.

Soluzione: aghjustate l'altezza di a stallazione, dopu chì l'impeller hè stallatu, tira a primavera cù un cacciavite, a primavera hà una forte tensione, liberate u reset, ci hè una distanza di 24MM in muvimentu.

2, a stallazione hè troppu lassa.Osservà a sigillatura di a macchina, u pianu di l'anellu staticu, a so superficia hà una strata assai magre di scala, pò esse sguassata, a superficia praticamente senza usura, questu hè causatu da a perdita di l'elasticità di a molla è l'assemblea povira, o u muvimentu assiale di u mutore.

3, poviru qualità acqua chì cuntene particeddi.A causa di a qualità di l'acqua poveru, chì cuntenenu particeddi chjuchi è altu cuntenutu di carbonate in u mediu, a furmazione di u pianu di a sigillatura di a machina di usura abrasive o grooves superficia strained, grooves anellu è altri fenomeni.

Trattamentu: migliurà a pressione di l'acqua o mediu, rimpiazzà u sigellu di a macchina.

4. Problemi di assemblea.Quandu stallà u coperchio di pompa, ùn pò esse micca stallazione piatta, risultatu in l'arbulu è u coperchio di a pompa ùn hè micca verticale chì risultatu in u pianu staticu ùn pò micca esse coherente, u tempu di boot ùn hè micca longu, risultatu in usu unilaterali è infiltrazioni d'acqua.Hè ancu pussibule chì quandu si stallanu anelli dinamichi è statichi, i pezzi di gomma seranu dannighjati, o a superficia di l'anelli dinamichi è statichi seranu bruisate.

Soluzione: smontate è reinstallate, verificate se a tappa di a pompa hè piatta.


Tempu di post: May-06-2022