Camion Volvo: aghjurnà u sistema i-save per migliurà l'economia di carburante di u trasportu

A nova aghjurnazione di u sistema Volvo Truck i-save ùn solu riduce u cunsumu di carburante, ma ancu riduce assai l'emissioni di diossidu di carbonu, è furnisce una sperienza di guida più còmoda.U sistema I-save aghjurnà a tecnulugia di u mutore, u software di cuntrollu è u disignu aerodinamicu.Tutti l'aghjurnamenti sò destinati à ottene un scopu cumuni - maximizà l'efficienza di carburante.

 

U camion Volvo hà ancu aghjurnatu u sistema i-save purtatu da Volvo FH, chì assicura l'ottimisazione di u prucessu di combustione di u mutore cumminendu l'iniettore di carburante, u compressore è l'arbre à camme cù u so novu pistone ondulatu unicu.Sta tecnulugia ùn solu riduce u pesu tutale di u mutore, ma ancu riduce u attritu internu.In più di aghjurnà u turbocompressore d'altu rendiment è a pompa d'oliu, i filtri d'aria, d'oliu è di carburante anu ancu ottinutu un rendimentu megliu cù a so tecnulugia patentata.

 

"Partendu cù u mutore digià eccellente, simu impegnati à migliurà parechji dettagli chjave, chì sò integrati per aiutà à ottene una migliore efficienza di carburante.Queste aghjurnamenti sò destinati à ottene più energia dispunibule da ogni goccia di carburante ".Helena AlSi, vicepresidenta di a gestione di u produttu di Volvo Truck Powertrain, hà dettu.

 
Helena AlSi, vicepresidenta di a gestione di i prudutti di Volvo Truck Powertrain

 

Più stabile, più intelligente è più veloce

 

U core di u sistema i-save hè u mutore d13tc - u mutore di 13 litri hè equipatu cù a tecnulugia di turbocomposite Volvo.U mutore pò adattà à longu andà à alta velocità di guida à bassa velocità, facendu u prucessu di guida più stabile è menu rumore.U mutore d13tc pò operà in modu efficiente in a gamma di velocità completa, è a velocità ottima hè da 900 à 1300 rpm.

 

In più di l'aghjurnamentu di hardware, hè ancu aghjuntu una nova generazione di software di gestione di u mutore, chì travaglia in cunjunzione cù a trasmissione I-Shift aghjurnata.L'aghjurnamentu intelligente di a tecnulugia di u cambiamentu rende u veiculu risponde più veloce è l'esperienza di guida più liscia, chì ùn solu migliurà l'ecunumia di carburante, ma ancu mette in risaltu a prestazione di manipolazione.

 

I-torque hè un software intelligente di cuntrollu di powertrain, chì analizeghja i dati di u terrenu in tempu reale attraversu u sistema di crociera I-see, in modu chì u veiculu pò adattà à e cundizioni attuali di a strada, per migliurà l'efficienza di carburante.U sistema I-see maximizeghja l'energia cinetica di i camioni chì viaghjanu in zoni collinari attraversu l'infurmazioni in tempu reale di e cundizioni stradali.U sistema di cuntrollu di torque di u mutore I-torque pò cuntrullà a marcia, u torque di u mutore è u sistema di frenu.

 

"Per riduce u cunsumu di carburante, u camionu usa u modu "eco" quandu parte.Cum'è un cunduttore, pudete sempre ottene facilmente a putenza necessaria, è pudete ancu ottene un rapidu cambiamentu di marcia è risposta di torque da u sistema di trasmissione ".Helena AlSi cuntinuò.

 

U disignu aerodinamicu di i camioni ghjoca un grande rolu in a riduzione di u cunsumu di carburante durante a guida di longa distanza.I camion Volvo anu fattu assai aghjurnamenti in u disignu aerodinamicu, cum'è un spaziu più strettu davanti à a cabina è e porte più longu.

 

Dapoi chì u sistema i-save hè ghjuntu in u 2019, hà servitu bè i clienti di camion Volvo.Per rimbursà l'amore di i clienti, un novu mutore 420hp hè statu aghjuntu à i motori precedenti 460hp è 500hp.Tutti i mutori sò certificati hvo100 (hvo100 hè un carburante rinnuvevule in forma di oliu vegetale idrogenatu).

 

I camion Volvo FH, FM è FMX equipati di motori Euro 6 da 11 o 13 litri sò stati ancu aghjurnati per migliurà ulteriormente l'efficienza di carburante.

 
Passà à i veiculi non fossili

 

L'obiettivu di Volvo Trucks hè chì i camioni elettrici rapprisentanu u 50% di e vendite totali di camioni per u 2030, ma i mutori di combustione interna continuanu ancu à ghjucà un rolu.U sistema i-save di novu aghjurnatu furnisce una migliore efficienza di carburante è guarantisci a riduzione di emissioni di diossidu di carbonu.

 
"Semu impegnati à rispettà l'accordu climaticu di Parigi è riducemu invariabilmente l'emissioni di carbone in u trasportu stradale di merci.À longu andà, ancu s'è sapemu chì u viaghju elettricu hè una suluzione impurtante per riduce l'emissioni di carbonu, i mutori di combustione interna efficienti in energia ancu ghjucà un rolu impurtante in i prossimi anni ".Helena AlSi hà cunclusu.


Postu tempu: Jul-04-2022