A pompa d'acqua hè rotta.Ancu u cinturione di timing deve esse rimpiazzatu

Sicondu l'età è u chilometru di a vittura, ùn hè micca difficiule di sapè chì u cinturione di timing di u pruprietariu di a vittura hà ovviamente invechjatu;Se a guida cuntinueghja, u risicu di u colpu bruscu di a cinghia di distribuzione hè relativamente altu.

 
A pompa d'acqua di u veiculu hè guidata da u cinturione di timing, è u sistema di trasmissione di u timing deve esse eliminatu prima di rimpiazzà a pompa d'acqua.In cunfrontu cù a rimpiazzamentu di a pompa d'acqua per separatamente, u costu di u travagliu di rimpiazzà a cinturione di timing à u stessu tempu ùn hè micca più grande, è u prufittu hè ancu chjucu.Da a perspettiva di a ricerca di prufittu solu, i garage di riparazione sò più disposti à i pruprietarii à vene in a buttrega di novu per rimpiazzà a cinturione di timing.

Vale à dì, quandu si rimpiazza a pompa di l'acqua, u cinturione di timing hè ancu rimpiazzatu, chì salva direttamente u pruprietariu u costu di u travagliu di rimpiazzà a cinturione di timing per separatamente.Inoltre, u prezzu di u cinturione di timing in certi vitture hè più prezzu di u costu di u travagliu.

 

Inoltre, vale a pena nutà chì, se a pompa di l'acqua hè rimpiazzata sola per un pocu tempu, u cinturione di timing hè subitu fora di l'azzione per via di l'anziane (saltà di l'ingranaggio di timing, rottura, etc.), micca solu u sistema di trasmissione di u timing hè necessariu. esse disassembled in a fabbrica per una seconda volta, ma ancu u fenomenu di colpa di "valvola di jacking", chì pò dannà u mutore.

 

Na vota ca chistu succèri, u pruprietariu pò erroneamente pinsà chì stu fallimentu hè causatu da a sustituzione di a pompa d'acqua, è chì a perdita deve esse purtata da u garage di riparazione, cusì causendu una disputa.In listessu modu, quandu u cinturione di timing hè invechjatu è deve esse rimpiazzatu, ancu s'è a pompa d'acqua ùn mostra micca fallimentu evidenti, u cinturione è a pompa d'acqua deve esse rimpiazzati à u stessu tempu.

 
A vita di cuncepimentu di a cintura di trasmissione, a pompa d'acqua è i so cumpunenti cunnessi sò simili, è travaglianu inseme.

 

Se unu di i cumpunenti hè u primu à fallu, ùn duvemu micca tumbà in u nome di "un pioniere", ma duvemu cunsiderà cum'è un "fischiatore", è attente à questu, perchè tuttu u sistema pò esse cullettivu " onorabilmente licenziatu".Altrimenti, l'usu mistu di parti novi è vechji affettaranu l'abbinamentu di e parti, chì hè prubabile di guidà à l'incongruenza in u so travagliu mutuale, riducendu cusì assai a vita di serviziu di tutti i cumpunenti, è ancu a riparazione secundaria di cortu termine.

 

Per d 'altra banda, ùn sarà micca longu prima chì un altru core mostra segni di fallimentu.Se un core hè rimpiazzatu unu per unu, u costu di mantenimentu, u tempu d'attesa, u risicu di salvezza, etc. serà assai più grande di dui.Dunque, a sustituzione cumpleta hè a scelta più sàvia per u pruprietariu è u magazinu di riparazione!


Tempu di pubblicazione: 18-10-2022