Volvo Trucks svedese hà publicatu un prufittu megliu cà l'aspittatu in u terzu trimestre nantu à una forte dumanda, malgradu una mancanza di chip chì impedisce a produzzione di camioni, i media stranieri anu infurmatu.U prufittu operativu aghjustatu di Volvo Trucks hè cresciutu di 30,1 per centu à 9,4 miliardi di SKr (1,09 miliardi di dollari) in u terzu trimestre da 7,22 miliardi di Skr un annu prima, superendu l'aspettativi di l'analista di 8,87 miliardi di Skr.
L'impattu di a "carenza core" hè diminuitu, cù 290 000 registrazioni di camion in Europa è i Stati Uniti questu annu
Una carenza di semiconduttori globale hà colpitu parechji settori di fabricazione, in particulare l'industria di l'auto, impediscendu à Volvo di prufittà di più da una forte dumanda di i cunsumatori.Malgradu una forte ricuperazione di a dumanda, i rivenuti di Volvo è i profitti ajustati restanu sottu à i livelli pre-pandemia.
Una carenza di pezzi è spedizioni strette hà purtatu à interruzioni di a produzzione è aumentu di i costi, cum'è pompe di u mutore, parti di u mutore è parti di u sistema di raffreddamentu, Volvo hà dettu in una dichjarazione.A cumpagnia hà dettu ancu chì s'aspittava più disrupzioni è chjusi di a so pruduzzione di camioni è altre operazioni.
Jpmorgan hà dettu chì, malgradu l'impattu di chips è fret, Volvo avia furnitu "una serie di risultati abbastanza boni"."Mentre i prublemi di a catena di fornitura restanu imprevisible è a penuria di semiconduttori anu sempre un impattu in l'industria di l'automobile in a seconda mità di u 2021, accunsemu chì u mercatu aspetta una ligera crescita."
Volvo Trucks compite cù Daimler è Traton di Germania.A cumpagnia hà dettu chì l'ordine per i so camioni, chì includenu marche cum'è Mark è Renault, hè cascatu 4% in u terzu trimestre da un annu prima.
Volvo prevede chì u mercatu europeu di camion pesanti cresce à 280.000 veiculi registrati in 2021 è u mercatu di i Stati Uniti ghjunghjerà à 270.000 camioni quist'annu.I mercati di i camioni pesanti europei è americani sò tramindui per cresce à 300 000 unità registrate in 2022. A cumpagnia avia previstu 290 000 registrazioni di camion in Europa è i Stati Uniti questu annu.
In uttrovi 2021, Daimler Trucks hà dettu chì e so vendite di camioni continuanu à esse sottu à u normale in u 2022, postu chì una carenza di chip hà impeditu a produzzione di veiculi.
Tempu di pubblicazione: 26-ottobre-2021