Sintomi di una pompa di l'oliu di u mutore di camion rottu.

A pompa d'oliu di u camionu hè rotta è hà questi sintomi.
1. Accelerazione debule è un sensu di frustrazione quandu si rifornisce.
2. Ùn hè micca fàciule à principiatu quandu principiatu, è ci vole assai tempu à appughjà i chjave.
3. Ci hè un sonu buzzing mentre guida.
4. U lume di difettu di u mutore hè accesa.U mutore trema.

Cause dipompa d'oliudanni :
1. Quandu a qualità di l'oliu hè povira, u tank di carburante serà pienu di diverse impurità o materie straniere.Ancu s'è a pompa d'oliu hà un filtru per filtrà a benzina, pò solu bluccà particeddi grossi di impurità.Picculi particeddi di impurità seranu aspirati in u mutore di a pompa di l'oliu, chì causarà danni à a pompa d'oliu cù u tempu.
2. U filtru di benzina ùn hè micca statu rimpiazzatu per un bellu pezzu, è u sistema di furnimentu di carburante di u filtru di gasoline hè seriamente bluccatu, risultatu in difficultà à pumping oil.Cundizioni di carica à longu andà causanu danni à a pompa di benzina.
Sicondu i diversi metudi di guida, e pompe di benzina ponu esse divise in tippu di diafragma meccanicu è tipu d'accionamentu elettricu.
1. Pompa di benzina tippu Diaphragm hè a forma rapprisentativu di mutore tippu carburetor.U so principiu di travagliu hè guidatu da a rota eccentrica nantu à u camshaft.U so principiu di funziunamentu hè chì durante a rotazione di l'arbre à camme di aspirazione di l'oliu, quandu u bracciu oscillante à a cima di l'eccentric tira l'asta di diafragma di a pompa, u diaframma di a pompa cade, generà aspirazione, è a benzina hè aspirata da u tank di carburante. e poi passa à traversu u pipa di benzina, filtru di benzina, U bastone di diafragma di pompa è u dispusitivu di pumping oliu generanu aspirazione.
2. A pompa di benzina elettrica ùn hè micca guidata da un camshaft, ma s'appoghja nantu à a forza elettromagnetica per succhià ripetutamente a membrana di a pompa.

Quante volte deve esse rimpiazzata a pompa:
Ùn ci hè micca un ciculu di sustituzione fissu per e pompe di benzina.In generale, dopu chì un veiculu hà viaghjatu circa 100 000 chilometri, a pompa di benzina pò esse anormali.Tuttavia, u filtru di benzina pò esse rimpiazzatu à circa 40 000 chilometri.Quandu inspeccione è mantene una pompa d'oliu di vittura, avete bisognu à andà in un magazinu di riparazione prufessiunale per evità prublemi durante u prucessu di disassemblamentu, chì pò causà fallimentu maiò è perdite innecessarii.


Tempu di posta: 02-Jan-2024